Simson AWO 425S

simson_awo_425s4        Tu zadanie było proste -przywróćić motocykl do stanu dawnej świetności. Karoseria i silnik maiły być jak najbardziej zbliżone do oryginału.

I tak, jeśli chodzi o karoserie nie było większych problemów, rama, zawieszenia oraz wszystkie blachy zostały naprawione i “wyklepane”, co by do minimum ograniczyć ilość szpachli, następnie piaskowanie, podkład cynkowy, lakier i szparunki.

Ząb czasu nie oszczędził również siedzeń i praktycznie trzeba było wykonać je od podstaw.

Instalacja elektryczna przez lata “udoskonalana” kwalifikowała się tylko do wymiany na nową.

Aby motorek nie tylko wyglądał, ale przede wszystkim jeździł silnik, skrzynia oraz dyfer poddane zostały gruntownemu remontowi. Zużyte części zostały wymienione na nowe lub zregenerowane.

Silnik zaopatrzony został w alternator i zapłon elektroniczny oraz gaźnik czeskiej produkcji wyglądem bardzo przypominającym oryginalny. Zestaw ten zapewnia silnikowi równą i bezawaryjną prace.

Zabiegi te sprawiły, że poczciwy staruszek wyruszy jeszcze w niejedną trasę, dostarczając swemu właścicielowi wiele radości.