Trixter

trixter13
trixter11
“Trixter” – Maras
Motocykl bazowy: Kawasaki VNT 50 A “Sumo” (Vulcan 1500)
Silnik, sposób przeniesienia napędu: Kawasaki V2 50 stopni, 1470ccm, modyfikowane wałki rozrządu, zdemontowane automatyczne odprężniki, dwie chłodnice “enduro”, zmodyfikowany dolot mieszanki, układ wydechowy całkowicie ze stali kwasoodpornej made by Thresher Manufacture.
Napęd wałkiem z przegubem kardana.
Rama: Kawasaki, stalowa, kołyskowa, modyfikowana przez Thresher
Zawieszenie przód / tył: Zawieszenie przednie “upside down” Showa, tył wahacz na dwóch poziomych amortyzatorach wg. koncepcji Thresher
Koła, ogumienie przód / tył: Koło przód 17×3,5″ z oponą 120/70ZR17, koło tył 18×4,5″ z oponą 160/60 ZR18
Hamulce przód / tył: Hamulce przód: dwie tarcze 320mm + dwa sześciotłoczkowe zaciski “Tokico”, tył tarcza 270mm+zacisk czterotłoczkowy “Sumitomo”
Oświetlenie: Reflektor z owiewką z turystycznego skutera, z tyłu podwójna lampa Thresher, kierunkowskazy akcesoryjne
Wskaźniki: Obrotomierz zintegrowany z prędkościomierzem i zestawem kontrolek Thresher
Nadwozie: Elementy nadwozia – modyfikowane z seryjnych motocykli, lakier “czarnymatt”
Informacje dodatkowe: