Motocykle

Cedzior szajby
Szlachetny szkielet, wyszukana technologia i najlepsze materiały ujarzmiające szaloną moc.

Exequatur MCXXVII
Koncepcyjny pokaz współczesnych możliwości technicznych osnuty artystyczną, mroczną wizją design’u.

gixxter macieja
Extremalnie krótka linia i brutalnie bezkompromisowa dynamika w połączeniu z klasycznym smakiem.

Trixter Marasa
Jak pomieścić prawie dwumetrowego osobnika na motocyklu, tak by ów nie przypominał gondoliera w chodakach i w cylindrze sunącego do włoskiego nocka po makaron?

beatle bike
Bebiś rozpoczął prace przy moto z założeniem, że ma to być sprzęt do turystyki, ale z bardzo klasycznym wyglądem. Używał „ruska” do wojaży, ale pewne parametry sprzęta nie umilały dalekich wypraw.

soviet roadster
Zaraz po klasycznych boxerach, krzychowa pikawa zwiększa także częstotliwość pracy na widok starego, dobrego angola. Opisywany błękitny ruseczek stanowi przykład symbiozy tych dwóch klimatów.

soviet military sidecar
Krzychu zawsze był zakręcony na punkcie klasyków, ale szczególne miejsce na złomowisku, które ma w głowie, zajmują wojskowe boxery. Dotyczy to zarówno sprzętów spod znaku połamanego krucyfiksu, jak i tych spod znaku stanowczo niebetlejemskiej gwiazdy.

prawie sahara
Zadanie było jasno sprecyzowane: oryginalny Ural ma zostać motocyklem wojskowym w kolorze piaskowym (wzorem pojazdów z okresu II wojny, używanych w Afryce), z zastosowaniem maksymalnej ilości swoich elementów.

soviet roadster
W kąciku zabytków warsztatu „Thresher’a” pojawił się sprzęt, który od niedawna uznany został jako pełnoprawny motocykl zabytkowy.

BMW R65 LS
Zafascynowanie Dudasa klasycznymi silnikami typu „bokser”, zastosowanymi w motocyklach nadal się rozwija. Po ukończeniu prac nad zaprzęgiem na bazie Ural’a, postanowił zająć się czymś bardziej żwawym, do użytku szosowego.

Simson AWO 425S
Tu zadanie było proste -przywróćić motocykl do stanu dawnej świetności. Karoseria i silnik maiły być jak najbardziej zbliżone do oryginału.